O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi huzuridagi «SIFAT» O‘zbekiston paxta tolasini sertifikatlash markazi
A A
  • Sertifikatlash

    Sertifikatlash

    «SIFAT» markazida sertifikatlash olib boriladi. batafsil
  • Sinovlar

    Sinovlar

    O'zbekiston "Sifat" markazida paxta tolasini sinovlarini
    HVI tizimlari klasserlik usullari bilan olib borishadi.
    batafsil
  • Standart namunalarni tayyorlash

    Standart namunalarni tayyorlash

    O'zbekiston "Sifat" markazida paxta tolasini sinovlarini
    HVI tizimlari klasserlik usullari bilan olib borishadi.
    batafsil
Kirish
.ID.UZ

Fuqarolar murojaati

Fuqarolarning murojaatlari DAVLAT XIZMATNING REGLAMENTI

1. Umumiy qoidalar

Fuqaro murojaatlarining quyidagi ma'lumot PDF 18 kb. va doc. 41 kb. shakllarida ham berilgan.

1.1.  O’zbekiston Respublikasining “Fuqarolarning murojaatlari to’g’risida”gi 1994 yil 6 may kuni № 1064-XII sonli Qonuniga  (2002 yil 13 dekabr №446-II sonli qonun bilan yangi tahriri tasdiqlangan) muvofiq  tartib ishlab chiqilgan.

 1.2. Fuqarolarning og’zaki va yozma murojaatlari teng axamiyatga ega. Fuqarolarning murojaatlari individual va jamoa tartibda berilishi mumkin.

1.3. Fuqarolarning murojaatlari ariza, taklif yoki shikoyat ko’rinishida bo’lishi mumkin.

Fuqarolarning murojaatlari ariza, taklif yoki shikoyat ko’rinishida bo’lishi mumkin.

Ariza fuqarolarning o’z huquqlari, erkinliklari va qonuniy manfaatlarini ro’yobga chiqarishda yordam ko’rsatish to’g’risidagi iltimosi bayon etilgan murojaatidir.

Taklif fuqarolarning davlat va jamiyat faoliyatini takomillashtirishga doir tavsiyalarini o’z ichiga olgan murojaatidir.

Shikoyat fuqarolarning buzilgan huquqlari, erkinliklari va qonuniy manfaatlarini tiklash to’g’risidagi talabi bayon etilgan murojaatidir.

2. Fuqaro murojaatlarini ko’rib chiqish

2.1. O’zbekiston Sifat markaziga kelib tushgan fuqarolarning og’zaki va yozma murojaatlarini qayd etish, ko’rib chiqish va nazoratining sxemasi 1-sonli ilovada berilgan.

2.2. O’zbekiston Sifat markaziga kelib tushgan murojaatlarda fuqaroning familiyasi (ismi, otasining ismi), yashash joyi to’g’risidagi ma’lumotlar ko’rsatilgan ariza, taklif yoki shikoyatning mohiyati bayon etilgan bo’lishi kerak.

Yozma murojaatlarda murojaat etuvchining imzosi bo’lishi lozim. Murojaatga shaxsiy imzo qo’yish imkoni bo’lmagan taqdirda, bu murojaatlar uni yozib bergan shaxsning imzosi bilan tasdiqlanib, uning familiyasi, ismi, otasining ismi ham yozib qo’yiladi.

Fuqaroning familiyasi (ismi, otasining ismi), yashash joyi to’g’risidagi ma’lumotlar ko’rsatilmagan yoki u haqda soxta ma’lumotlar ko’rsatilgan, shuningdek imzo qo’yilmagan yozma murojaatlar anonim deb hisoblanadi va ko’rib chiqilmaydi.

2.3. Fuqarolarning murojaatlari, agar ular qo’yilgan masalalarni hal etish vakolat doirasiga kirmaydigan davlat organiga yuborilgan bo’lsa, uzog’i bilan besh kunlik muddat ichida tegishli organlarga jo’natiladi va bu haqda fuqaroga xabar qilinadi. Agar fuqarolarning murojaatlarida ularni tegishli organlarga jo’natish uchun zarur ma’lumotlar bo’lmasa, bu murojaatlar xuddi shu muddat mobaynida asoslantirilgan tushuntirish bilan fuqaroning o’ziga qaytariladi.

Fuqarolarni hamda ularning oila a’zolarini o’z huquqlari, erkinliklari va qonuniy manfaatlarini ro’yobga chiqarish yoki himoya qilish maqsadida davlat organlariga murojaat etganliklari uchun ta’qib qilish man etiladi.

2.4. Fuqarolarning murojaatlarini ko’rib chiqishda fuqarolarning shaxsiy hayotiga doir ma’lumotlar oshkor etilishiga yo’l qo’yilmaydi, ulaning xavfsizligi qonun tomonidan kafolatlanadi.

 3. Fuqarolarning yozma  murojaatlarini qabul va qayd qilish

3.1. O’zbekiston “Sifat” markazida bo’yicha ish yuritish boshqa ish yuritish turlaridan aloxida, davlat tilida olib boriladi.

3.2. Barcha fuqarolarning O’zbekiston “Sifat” markaziga kelib tushayotgan yozma  murojaatlari,ishga joylashish bo’yicha murojaatlaridan tashqari, devonxona tomonidan qabul qilinadi  va murojaat kelib tushgan kuni qayd etiladi maxsus jurnalda.  Xatning  qayd etish indeksi kelib tushgan  xatning  birinchi betining pastki o’ng  tomonida  qayd  etish shtamp bosilgan joyida  ko’rsatiladi. Qayd etish indeksi mualifning familiyasining birinchi  xarfi va kelib tushgan xatning  tartib raqami iborat (masalan, A-5). Tartib raqamlar  yilning boshidan qaytatdan boshlanadi. Xatning muqovalari saqlaniladi, agar ularga asosan  ashash manzilini aniqlash mumkin bo’lsa.

3.3. Fuqarolarning   murojaatlari takroriy xisoblanadi kuyidagi xolatlarda,  bir shaxsdan bir xil savol bo’yicha, agar birinchi xatning kelib tushgan sanasi qonunchilikda belgilangan xal etish muddatdan oshib ketganda yoki javob bilan qoniqmagan xolda.

Takroriy murojaatlar kelib tushganda navbatdagi  qayd etish  indeksi beriladi, va qayd nazorat kartochkasida aloxida grafada  birinchi xatning qayd etish indeksi  belgilanadi. Xatning yuqori o’ng tomonida va nazorat kartochkada  “takroriy” belgisi qayd etiladi va oldingi  xujjatlar to’planadi.

Bir shaxsning xar-xil manzillarga  yuborilgan,  bir xil mavzu bo’yicha  murojaatlari va “Sifat” markaziga ko’rib chiqish uchun kelib tushgan xat, birinchi xatning  qayd etish raqami ostida kasr orqali tartib raqamini qo’shib  xisoblanadi (masalan: A-5/1, A-5/2 va x.k.)

3.4. Yozma murojaatlar, qayd etilgandan keyin, O’zbekiston Sifat markazi raxbariyati tanishishi uchun   raxbariyat qoshidagi  bosh mutaxassisga  beriladi. Raxbariyat tomonidan murojaat ko’rib chiqib va raxbarnning munosabati bilan, devonxona orqali markazning yuridik bo’limi boshlig’i   va mas’ul xodimlarga ijro uchun topshiriladi. SHunda markazning yuridik bo’limi boshlig’i   “Fuqarolarning qabul qilish  va kelib tushayotgan murojaatlarini qayd etish kartochkasi”ni to’ldiradi.

3.5. Agar fuqaroning  yozma murojaatini ko’rib chiqish  bir nechta mansabdor shaxslarga yuklatilsa, munosabatda birinchi ko’rsatilgan shaxs  murojaatni o’z vaqtida va sifatli ijrosi bo’yicha nazoratni olib boradi, ijrochi etib esa munosabatda oxirgi shaxs ijrochi deb  belgilanadi

Fuqarolarni qabul qilish

O’zbekiston Sifat markazining apparatida Fuqarolarni qabul qilish  tasdiqlangan  grafik bo’yicha Bosh direktor, Bosh direktorning o’rinbosari, boshqarma boshliqlari, aloxida bo’limlar va xizmatlar, hududiy laboratoriyalarda laboratoriya boshliqlari va uning o’rinbosarlari tomonidan amalga oshiriladi.

Hududiy laboratoriyalarda fuqarolarning  murojaatlari va ular bo’yicha qabul qilingan  qarorlar  tegishli xolda xujjatlashtirilishi , joylarda qayd etilishi va markaz  raxbariyatiga  yuborilishi kerak, markazda qayd etishi va ko’rib chikish uchun.

 

Murojaat uchun

120-59-36

Virtual qabulxona
Virtual qabulxona

Paxta tolasini yopishqoqligini sinovi

Paxta tolasini yopishqoqligini sinovi

Bizning joylashuv


Ohirgi o'zgartirish: 15.05.2018

On-line foydalanuvchilar: